Kiedy towar dostarczony do klienta posiada widoczne uszkodzenia mechaniczne, które mogły powstać w procesie dostawy lub po otwarciu danego produktu klient widzi że towar jest uszkodzony lub niezgodny z towarem zamawianym lub towarem na dokumencie, prosimy o niezwłoczne telefoniczne zgłoszenie takiego faktu (dzień dostarczenia przesyłki) lub następnego dnia rano. Po tym czasie jakiekolwiek roszczenia nie będą brane pod uwagę.
W przypadku, kiedy klient stwierdza, że dostarczony do niego towar posiada wady, podlega on gwarancji i można go zareklamować. Kupujący ma obowiązek sprawdzić towar zaraz po jego otrzymaniu. Najlepiej w obecności kuriera.
Każde reklamowane urządzenie w przypadku gdy nosi ślady użytkowania, uszkodzenia, nie jest kompletne lub z innych powodów nie nadaje się do wymiany, zostanie ono naprawione w jak najkrótszym czasie.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, a w przypadku gdy jest to niemożliwe, firma zwróci gotówkę lub zaproponuje wymianę na inny jednorodny towarowo dostępny w naszym sklepie w zależności od jego ceny za dopłatą lub zwrotem różnicy.
Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane będą maksymalnie w czasie 14 dni od daty ich wpłynięcia.
Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument zakupu (faktura, paragon).